reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janka Princessa Čížová

Janka Princessa Čížová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som. Aj učiteľka ANJ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Som v Afrike

Janka Princessa Čížová

Som v Afrike

Niekedy sa čudujem, čo mi je tak teplo. Prečo zo mňa toľko tečie? Potom sa prestanem čudovať a poviem si: veď si v Afrike, čo sa čuduješ. A to je obdobie dažďov. V období sucha si horúčavy ani nechcem predstaviť.

  • 11. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 391x
  • 23
Zo života v Afrike

Janka Princessa Čížová

Zo života v Afrike

Prišla som. Zvedavá. Čo ma čaká? Dvadsať HIV pozitívnych dievčat v centre. Predstavovala som si, ako si nepredstavujem. Čo bude. Na Afriku sa doma človek nepripraví, si myslím. Môže počuť pozitívne aj negatívne skúsenosti. Môže čítať cestopisy. Počúvať zážitky priateľov. No, keď príde, zistí, ako tu život beží. Skôr ide pomalšie.

  • 30. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Ako Boh plní sny

Janka Princessa Čížová

Ako Boh plní sny

Mám taký zošit. Dala som mu názov Modlitbový občasník. Občas si tam píšem keď sa modlím. Vytvorila som si tabuľku s tromi kolonkami: Sen, Prekážky, Naplnenie. Mala som a mám veľa snov. Niektoré sú také obyčajné, až možno prízemné. Napr. bývať pri kostole.

  • 29. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu